LTTaip Feliksas Bajoras prakalbo, paklaustas apie kūrybines "Missa in musica" (1992-1993) inspiracijas. Intuityviai pagavo užduodamo klausimo intonaciją ir tiesmuka "bajoriška" kalbėsena tiksliai apibrėžė savo ketinimą. Tačiau lakoniškas kompozitoriaus atsakymas reikalautų kur kas išsamesniojo ketinimų - "moderniško", "naujai skambančio" ar "technologinių nuolaidų" prasmių - išaiškinimo, nes išreikšta kūrėjo intencija kartu su pačiu kūrinio tekstu susilydo į nedalomą metatekstą, o pagrindinis tyrinėtojo triūsas turėtų krypti jo substancionalių reikšmių dekodavimo arba dekonstrukcijos link. Juo labiau kad trečiosios iš ketverių Bajoro sukurtų mišių gravitacinėje kūrinių karuselėje savaime hierarchizuojasi, tapdamos centrine kompozitoriaus bažnytinės muzikos kompozicija. Spiritualus "Missa in musica" modernumas ryškiai išsiskyrė ir visame Bajoro kūrybos kelyje, tapo neginčijamai apčiuopiama jo "aukštuma", sudrumstusią romią jo muzikos stiliaus tėkmę ir regimai pakeitusia jos kryptį. [Iš straipsnio, p. 240]Reikšminiai žodžiai: Feliksas Bajoras; Kompozitoriai; "Missa in musica"; Feliksas Bajoras; Composers; "Missa in musica".