LTŠiuolaikinės organizacijos veikia kompleksinėje ir nuolat kintančioje aplinkoje, kurioje vis daugėja nuo jos nepriklausomų kintamųjų ir ją įpareigojančių reikalavimų. Kitaip tariant, nuolat didėja aplinkos kitimo mastai ir pagreitis - aplinkos pokyčius darosi vis sunkiau numatyti, o strateginio lygmens sprendimus, tenkinančius visus jiems aplinkos keliamus pokyčių tempų ir kompleksiškumo reikalavimus, priimti vis sunkiau. Siekdama sėkmingai veikti šių dienų globalioje verslo aplinkoje, organizacija susiduria su poreikiu įvertinti ne tik savo, bet ir visos tiekimo grandinės, t. y. visų organizacijų, užmezgusių partnerystės ryšius, kad galėtų pristatyti rinkoje produktus ar paslaugas, keliamus iššūkius ir jos sėkmę lemiančius veiksnius. [Iš straipsnio, p. 281]Reikšminiai žodžiai: Organizacijos; Strateginis valdymas; Neapibrėžtumas; Kompleksiškumas; Kontrolė; Organizations; Strategic management; Uncertainty; Complexity; Control.