LTŠis laikotarpis yra itin sudėtingas Lietuvos ir apskritai Europos aukštojo mokslo sistemai, veikiančiai kintančios, neapibrėžtos, sudėtingos ir ambivalentiškos aplinkos sąlygomis, darančiomis įtaką visiems veiklos sektoriams, bet šiuo atveju pasižyminčiomis papildomomis, būtent švietimo įstaigoms būdingomis nestabilumo charakteristikomis. Tvarumas, išlikimas ir atsparumas neapibrėžtumui - vis svarbesni strateginiai aukštojo mokslo institucijų (toliau – AMI) uždaviniai. [Iš straipsnio, p. 249]Reikšminiai žodžiai: Organizacijos; Valdymas; Aukštojo mokslo institucijos; Aukštosios mokyklos; Universitetai; Neapibrėžtumas; Pozicionavimas; Darbdavys; Ženklodara; Segmentacija; Strategijos; Atsparumas; Organizations; Management; Higher education institutions; Higher schools; Universities; Uncertainty; Positioning; Employer; Branding; Strategies; Resistance.