LTSocialinės atsakomybės tema yra viena jautriausių temų tiek komunikacijos, tiek verslo srityse: verslo organizacijų vadovai, politikai, ekonomistai, mokslininkai svarsto socialinės atsakomybės veiklos apibrėžtis, teikiamą naudą verslui ar visuomenei. Šiose diskusijose galima pastebėti kelis socialiai atsakingos veiklos svarstymo aspektus: mados (atsakomybė visuomet buvo viena iš verslo siekiamybių ir veiklos pagrindų, todėl jos išryškinimas gali būti siejamas su tam tikra mada), būtinybės (kuri gali kilti dėl kitų verslo organizacijų aktyvios socialinės atsakomybės veiklos arba dėl visuomenės diktuojamo atitinkamos veiklos - poreikio), savaime suprantamos veiklos (kai socialinės atsakomybės veikla organizacijoje yra vykdoma dėl pačios organizacijos vertybinių nuostatų, yra suvokta ir įprasminama visuose organizacijos procesuose). Socialinės atsakomybės svarstymuose dažnai iškyla klausimas apie socialinės atsakomybės naudą, skaičiuojamą galimą socialinės atsakomybės grąžą verslui, formuojamą teigiamą įvaizdį ar reputaciją. Šiame skyriuje siekiama nusakyti socialinės atsakomybės verslo organizacijose komunikacijos aspektus, išryškinant esmines socialinės atsakomybės sritis, jos sąsajas su organizacijos reputacijos valdymu. Pateikiama moksline diskusija siekiama paskatinti socialinės atsakomybės svarbos ir naudos pačiam verslui ir visuomenei svarstymus, taip pat išryškinti socialinės atsakomybės komunikacijos strategijos, proceso ypatumus. Mokslininkų darbų analizė papildoma visuomenės nuomonės tyrimų rezultatais, remiantis „Eurobarometro“ ir TNS LT duomenimis. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Socialinė atsakomybė; Organizacijos komunikacija; Verslas; Social responsibility; Organizational communication; Business.