LTAukštojo mokslo kokybės tyrimas yra sudėtingas ir netgi prieštaringas procesas, kadangi ją (kokybę) ypač sudėtinga išmatuoti bei objektyviai įvertinti. Aukštojo mokslo kokybės parametrai turi būti lyginami ir vertinami skirtinguose kontekstuose. Pasak K. Pūkelio, taip yra iš dalies todėl, kad kai kurios aukštojo mokslo kokybės fenomeno dimensijos matuojamos lengviau, kitos kol kas gali būti suvokiamos tik intuityviai, todėl sunku išvengti subjektyvumo. [...] Tyrime keliama hipotezė, kad asmeninio tobulėjimo galimybių sudarymas, studijų didaktika, studentų pasiekimų vertinimas, studijų infrastruktūra, universiteto išorės ryšiai, akademinė parama ir karjeros konsultavimas bei asmeninio tobulėjimo galimybės didina studentų bendrą pasitenkinimą studijomis. Tyrimo objektas - Lietuvos edukologijos universiteto studentų studijų kokybės vertinimas. Tyrimo tikslas - atskleisti Lietuvos edukologijos universiteto bakalauro studijų programų studentų požiūrį į studijų kokybę, nustatant pasitenkinimo studijomis lygį. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Aukštojo mokslo kokybė; Universitetinės studijos; Pasitenkinimas studijomis; Quality of higher education; University studies; Satisfaction with studies.