LTKiekviena ugdymo institucija įsitraukia į nuolatinį savo veiklos vertinimą. Pastarąjį dvidešimtmetį Lietuvos švietimo sistemoje išryškėjo kokybės vadybos, ugdymo kokybės vertinimo poreikis. [...] Ugdymo proceso kokybės problema šiandienos švietimo vadyboje ir ugdymo praktikoje dažnai gvildenama, yra reikšminga modernizuojant ir konstruojant ugdymo turinį. Švietimo dokumentuose bei įvairiuose moksliniuose darbuose akcentuojama ugdymo proceso kokybė išreiškia humanistinę poziciją - švietimo institucija turi padėti maksimaliai plėtojant įgimtas žmogaus galias ir galimybę laisvai rinktis. Ugdymo proceso kokybės valdymas - centrinė kokybės užtikrinimo problematikos ašis. Siekiant užtikrinti bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybę svarbu suderinti: apsisprendimą siekti mokykloje vykdomo ugdymo proceso kokybės, parinkti tinkamą mokyklos valdymo sistemą bei modelį, telkti dėmesį į visų darbuotojų bendras pastangas siekti aukščiausios kokybės. Tyrimo objektas - bendrojo ugdymo mokyklų ugdymo proceso kokybė. Tikslas - ištirti Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų ugdymo proceso kokybės valdymą. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Ugdymo proceso kokybės valdymas; Bendrasis ugdymas; Kokybės vadyba; Educational process quality management; General education; Quality management.