LTĮtempta situacija finansų rinkoje, ne tik Lietuvą veikiantys pasaulio ekonomikos lėtėjimo procesai, į paslaugas orientuota ekonomika keičia paslaugų teikimo pobūdį, daro įtaką vartojimo tendencijoms. Klientų aptarnavimo (angl. customer service) kokybės gerinimas tampa vienu esminių bankų teikiamų paslaugų efektyvumo veiksniu bei paskata. Viena vertus, bankų paslaugų teikėjai tiesiogiai kuria sąlygas, kurios atspindi klientų aptarnavimo lygį. Kita vertus, klientų aptarnavimo kokybė veikia bankų konkurencingumą didinant pagrindinės paslaugos vertę. Paslaugų sferą traktuojant kaip sudėtingą besikeičiančią ir sąveikaujančią sistemą, kurioje klientų aptarnavimas yra būtina sąlyga paslaugų įmonei egzistuoti, klientų aptarnavimo raiškos požymiai ir vaidmuo įmonės paslaugų teikimo sistemoje šio mokslinio tyrimo teoriniu lygmeniu tampa svarbiu analizės objektu. [Iš straipsnio, p. 306]Reikšminiai žodžiai: Finansai; Bankai; Klientai; Aptarnavimas; Paslaugos; Kokybė; Vertinimas; Ekonomika; Rinka; Tyrimai; Finance; Banks; Clients; Service; Services; Quality; Evaluation; Economics; Market; Research.