LTStraipsnyje trianguliacijos metodologinio principo pagrindu (derinant kiekybinį ir kokybinį metodus) nagrinėjamos muzikos mokytojų nuostatos į gyvą muzikavimą muzikos klausymosi metu. Konstatuota, kad intensyviuose kvalifikavimo kursuose, tikslingai ir kryptingai dirbant, galima pozityviai paveikti ir pakoreguoti muzikos pedagogų nuostatas, įtikinti bei paskatinti pedagogus pasitelkti gyvą grojimą muzikos pamokose. Pagrindiniai žodžiai: nuostatos, muzikos klausymasis, gyvas muzikavimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Nuostatos; Muzikos klausymasis; Gyvas muzikavimas.
ENApplying the methodological principle of triangulation (combining both quantitative and qualitative methods), the paper analyses attitudes of music teachers towards live playing while listening to the music. It was stated that, due to intensive qualification courses and purposive work, music pedagogues’ attitudes may positively be influenced and corrected, also, the pedagogues may be convinced and encouraged to apply live playing during music lessons.