Distance learning during the COVID-19 pandemic: school barometer Lithuania

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Distance learning during the COVID-19 pandemic: school barometer Lithuania
Alternative Title:
Nuotolinis mokymas(is) COVID-19 pandemijos metu: Mokyklos barometras Lietuvoje
In the Journal:
Socialinis ugdymas [Social Education]. 2020, Nr. 2 (54), p. 51-61
Summary / Abstract:

LTCOVID-19 pandemija netikėtai pakeitė sąlygas, kuriomis turėjome dirbti ir mokytis. Laikytis asmeninės izoliacijos, siekiant apsaugoti save bei artimuosius nuo grėsmingo viruso plitimo, 2020 m. kovo–balandžio mėn. Lietuvoje buvo privaloma sąlyga. Mokyklos, universitetai, profesinio rengimo centrai, mokymo centrai, vaikų lopšeliai-darželiai ir kitos ugdymo institucijos skubiai prisitaikė prie pasikeitusių darbo sąlygų, perėjo prie nuotolinio mokymo paslaugų teikimo. Šio straipsnio tikslas yra išanalizuoti iššūkius, su kuriais susidūrė pedagogai, tėvai, perėjus prie nuotolinio mokymo, ir pateikti geruosius veiklos pavyzdžius bei įžvalgas veiklai tobulinti. Tyrimas buvo atliktas, naudojant „School Barometer“ (liet. „Mokyklos barometras“) metodą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: COVID-19 pandemija; Mokymo(si) formos ir būdai; Nuotolinis mokymas( is); Mokyklos barometras; Austrija (Austria); Šveicarija; Vokietija (Germany); Vakarų Europa; COVID-19 pandemic; Modes of teaching & learning; Distance learning; School Barometer; Lithuania; Germany; Switzerland; Western Europe.

ENThe COVID-19 pandemic unexpectedly changed the conditions of working and studying. It was mandatory in Lithuania to adhere to a personal isolation to protect yourself from the threatening spread of the virus in March–April 2020. Then schools, universities, vocational training centres, kindergartens and other educational institutions quickly adapted to the changed working conditions and switched to the provision of distance learning services. The aim of this article is to analyse the challenges faced by school communities in the transition to distance learning, and to provide good practice examples and insights for improvement. The survey was conducted using the School Barometer method. [From the publication]

DOI:
10.15823/su.2020.54.4
ISSN:
1392-9569; 2351-6011
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/91425
Updated:
2021-02-11 17:18:14
Metrics:
Views: 54    Downloads: 17
Export: