LTŠio tyrimo metu siekiama išanalizuoti studentų, dalyvavusių verslumo programoje, psichologinį kapitalą (PsyCap) ir kūrybinį saviveiksmingumą. Straipsnio teorinėje dalyje analizuojama sąvokų raida ir svarba. Kiekybinis tyrimas skirtas analizuoti PsyCap ir kūrybinio saviveiksmingumo lygius, palyginti PsyCap duomenis su reprezentatyvia imtimi, visus rezultatus įvertinti pagal dabartinę darbo padėtį ir verslumo ketinimus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Psichologinis kapitalas (PsyCap); Kūrybinis saviveiksmingumas; Antreprenerystė; Psychological Capital (PsyCap); Creative self-efficacy; Entrepreneurship.
ENThis study aims to analyse Psychological Capital (PsyCap) and creative self-efficacy of students participating in the entrepreneurship program. The theory of the paper analyses the development and significance of concepts. Quantitative research focuses on finding out the levels of PsyCap and creative self-efficacy, comparing PsyCap data to a representative sample, comparing all results with the current job status and their entrepreneurial intentions. [From the publication]