LTStraipsnyje aptariama aukštojo mokslo internacionalizacija, jos koncepcijos ir raiškos formos. Analizuojami aukštosios mokyklos internacionalizavimo būdai ir priemonės, aukštosios mokyklos internacionalizavimo motyvų įvairovė. Keliamos aukštojo mokslo internacionalizacijos kokybės vertinimo problemos, apžvelgiami aukštojo mokslo internacionalizacijos kokybės vertinimo būdai. Remiantis aukštojo mokslo internacionalizacijos parametrais ir aukštojo mokslo kokybės vadybos teorija ir praktika, siūloma taikyti tokią aukštojo mokslo internacionalizacijos kokybės vertinimo metodologiją, kuri leistų tinkamai ir kvalifikuotai, pagal apibrėžtas internacionalizacijos kokybės dimensijas, kriterijus ir rodiklius, vertinti aukštosios mokyklos internacionalizacijos kokybę ir jos raidos tendencijas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštosios mokyklos; Aukštasis mokslas; Internacionalizacija; Kokybė; Vertinimas; Kokybės vadyba.
ENThe article presents the analysis of higher education internationalisation, its concepts and forms of manifestation. It explores the ways and means of higher education internationalisation, the diversity of higher school internationalisation motives, the issues of higher education internationalisation quality assessment, presenting an overview of assessment of higher education internationalisation quality. On the basis of higher education internationalisation parameters and quality management theory and practice, it is proposed to apply such a methodology of higher education internationalisation quality assessment that would allow assessing the quality of higher education internationalisation and its development tendencies in a proper and qualified way, according to the defined internationalisation quality dimensions, criteria and indicators. [From the publication]