LTStraipsnyje pristatomi keturių Lietuvos aukštųjų mokyklų (dviejų universitetų ir dviejų kolegijų) studijų programų vadovų profesinio tobulėjimo poreikių tyrimo rezultatai, patikslinta studijų programų vadovų profesinio tobulėjimo poreikių tyrimo metodika didaktinės kvalifikacijos srityje rengiant, realizuojant ir gerinant studijų programas studijų rezultatų paradigmoje. Tyrime dalyvavo 149 (84 universitetų ir 65 kolegijų) studijų programų vadovai. Šiuo tyrimu siekiama plėtoti tolesnę diskusiją apie studijų programų kokybės gerinimą studijų rezultatų paradigmoje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Studijų programos; Studijų kokybė; Studijų rezultatai; Study programme; Quality of studies; Study outcomes.
ENThe article presents the findings of the research into professional development needs of study programme managers at four Lithuanian higher education schools (two universities and two colleges) and a revised methodology for research into study programme managers professional development needs in the didactical domain of teacher qualification related to designing, realising and improvement study programmes within the study outcome paradigme. The research participants were 149 study programme managers (84 from universities and 65 from colleges). The purpose of the present research is to further a discussion on the improvement of study programme quality within the study outcome paradigm. [From the publication]