LTElektroninis paštas dėl savo greitumo ir pigumo tapo viena populiariausių komunikacijos ir informacijos perdavimo priemonių. Pašto adresą vartotojas renkasi atsižvelgdamas į komunikacijos situaciją. Tyrimo tikslas - lingvistiniu pragmatiniu aspektu ištirti elektroninio pašto adresų, vartojamų neoficialioje aplinkoje, su artimais žmonėmis ir draugais, simbolinį pavadinimą; tyrimo objektas - susikurtoji adreso dalis - dažniausiai vadinama tiesiog adresu. Išsikelti šie darbo uždaviniai: įvardyti pagrindinius elektroninio pašto adresų kūrimo (darymo) būdus ir būdingas raiškos priemones, nustatyti funkcijas ir stilių, aptarti kūrėjo ir adresato sąveiką. 170 elektroninio pašto adresų surinkta anketomis. [Iš straipsnio, p. 54]Reikšminiai žodžiai: Elektroninio pašto adresai; Reklaminiai tekstai; Email addresses; Promotional texts.