LTŠioje dalyje, atspindint monografijos bendrąją problemą, analizuojama ikimokyklinio ugdymo didaktikos problema, kaip naujas fenomenas, besiformuojantis interpretacinės (gyvųjų sistemų, sąveikos, postindustrinės) paradigmos idėjų kontekste. Aptariamas požiūris į vaiko mokymąsi kaip ikimokyklinės didaktikos sampratos pagrindą, pateikiama ikimokyklinės didaktikos apibrėžtis, apibūdinama didaktikos vieta vaiko ugdymosi procese. Į vaiko mokymąsi žvelgiama kaip į patirtinį prasmių kūrimo procesą vaiko ir ugdytojų sąveikos, drauge kuriamų mokymosi situacijų bei komunikacinių susitikimų procese. Aptariamos interpretacinės paradigmos idėjomis grindžiamos ikimokyklinio ugdymo pedagoginės strategijos ir pateikiami šių strategijų praktinio taikymo šalies ikimokyklinio ugdymo įstaigose tyrimo duomenys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ikimokyklinė didaktika; Klasikinė mokymo paradigma; Interpretacinė ugdymo paradigma; Vaiko mokymasis; Pedagoginės strategijos; Preschool didactics; Classical teaching paradigm; Interpretive paradigm of education; Child learning; Pedagogical strategies.