LTTeoriniu ir praktiniu požiūriais pernelyg mažai dėmesio yra skirta tokiam mokyklinės organizacijos aspektui, kaip vadybinis suderinamumas. Atlikti kokybinio pobūdžio tyrimai leidžia teigti, jog švietimo reformos vyksme mokykla persitvarko: laipsniškai buvusi ugdymo įstaiga tampa ugdymo organizacija. Vadybinis suderinamumas, kuris apima ugdymo teleologiją, mokymo programas ir jų moduliavimą, pedagoginės patirties ir įgyjamo profesinio meistriškumo realizavimą, padeda tapti mokyklai tokia organizacija, kuri pajėgi rodyti kūrybinę iniciatyvą ir atsakingai įgyvendinti valstybės ir visuomenės lūkesčius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokykla kaip pedagoginė sistema; Kokybinis tyrimas; Struktūruojantis modeliavimas; Mokyklos veiklos programa; School's pedagogical system; Qualitative research; Structural modeling; Program of school's activities.
ENThis article analyses the possibilities of case study exposition’s presumptions for qualitative structuralization. This research realization is based on an individual organization experience during the Educational reform implementation in Lithuania. Structural modeling is the means for adjusting organizational goals and focus them for coordination of school’s pedagogical system’s curriculum the pedagogical process. It is maintained that activities program and methodology of school is the foundation for qualitative research school pedagogical system. [From the publication]