Penktokų startinių matematikos pasiekimų subtestų kokybės charakteristikos

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Penktokų startinių matematikos pasiekimų subtestų kokybės charakteristikos
Alternative Title:
The Quality characteristics of the fifth former's starting mathematic's achievement subtests
In the Journal:
Pedagogika. 2002, 61, p. 116-124
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiame užduočių, sudarančių penktos klasės matematikos startinių (pradinių) pasiekimų subtestus, diagnostinės kokybės skaitines charakteristikas: sunkumo indeksą, standartinį nuokrypį, diskriminacijos indeksą, koreliacijos su testu koeficientą, ryšio su hipotetiniais matematikos pasiekimais įvertį. Alfa faktūrinės analizės metodu tirdami subtestus sudarančių užduočių visumą, išskyrėme labiausiai tarpusavyje susijusias jų grupes. Šių grupių vidinę struktūrą papildomai nagrinėjome alfa faktorinės analizės metodu. Užduotis, kurių pagrindimo faktoriaus svoris buvo labai mažas, atmetėme. Gauta informacija remsimės atrinkdami V klasių mokiniams matematikos startinių gebėjimų testų užduotis. [Iš leidinio]

ENThe article presents a number of characteristics of diagnostic quality: complexity index, standard deviation, discrimination index, correlation coefficient with the test and relationship with hypothetic achievements in mathematics assessment of tasks included in mathematics achievement subtests. The most interrelated groups have been distinguished by investigating subtest tasks using Alfa factorial analysis method. The inner structure of these groups has also been investigated by Alfa factorial analysis method. The tasks whose factorial value in the main factor was small have been rejected. The information obtained will be a basis in selecting tasks for the Fifth Form pupils’ mathematics ability tests.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8888
Updated:
2018-12-20 22:55:31
Metrics:
Views: 24
Export: