LTStraipsnyje atskleista, kad studentų parengtų tekstų sudėtingumui turi įtakojos mokomosios literatūros tekstų sudėtingumas. Palyginus studentų verbalinės komunikacinės kompetencijos lygio vertinimus prieš specialųjį rengimą ir po jo, buvo nustatyta, kad statistiškai patikimai skiriasi jų lygis: mokėjimas parinkti pavadinimą, teksto aiškumą, glaustumą, vientisumą, įvairove, originalumą, sudėtingumo koeficientą, išdėstyti emocinius prasmės akcentus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Verbalinė komunikacinė kompetencija; Teksto sudėtingumas; Fogo koeficientas.
ENThe article reveals that the complexity of texts prepared by students is influenced by the complexity of texts of the teaching literature. Having compared the assessments of the level of students’ verbal communication competence prior and after the special training, it was established that the level differs with statistical reliability in terms of the ability to choose the title, clarity, conciseness, integrity, variety, unconventionality of the text, coefficient of complexity and the ability to stress the emotional meaning aspects.