LTStraipsnyje analizuojami kai kurie gamtos dalykų mokytojų kompetencijos klausimai. Pateikiami tyrimo rezultatai atskleidžia šios srities problematiką. Svarbiausia - nuolatos mažėjantis moksleivių domėjimasis gamtos mokslais bei nepakankamas visuomenės gamtamokslinis bei technologinis raštingumas. Tai, matyt, lemia nepakankamas gamtamokslinis išsilavinimas, įgyjamas bendrojo lavinimo mokykloje, silpna gamtamokslinė motyvacija, iškreiptas požiūris į žmogaus ir gamtos santykius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Gamtamokslinis ugdymas; Pedagogų gamtamokslinė kompetencija.
ENThe article analyses certain issues of competence possessed by teachers of natural sciences. The findings of the research reveal the problems of this area. The most important problem is a regular decrease of pupils’ interest in the natural sciences and insufficient level of public literacy related with natural sciences and technologies. This might be determined by inadequate natural sciences background acquired at general education school, poor motivation for natural sciences, and strained approach towards the human being’s relations with the nature.