LTSveikatos priežiūros kokybės tikslas - patenkinti pacientų sveikatos poreikius, užtikrintai valdyti sveikatos priežiūros procesus, jų struktūras, taikyti naujausius kokybės vadybos principus ir metodus. Šių dienų konkurencinėje rinkoje sveikatos priežiūros įstaigos nepriklausomai nuo jų dydžio bei juridinio statuso, didėjant poreikiui turi ne tik suteikti daugiau sveikatos priežiūros paslaugų pacientui, bet ir daryti visą organizacijos sistemą efektyvesnę, o tuo pačiu gerinti sveikatos priežiūros paslaugų kokybę. Analizuojant mokslinę literatūrą daugelis autorių teigia, kad vienas iš pagrindinių veiksnių sveikatos priežiūros įstaigos veiklos kokybei gerinti yra jos veiklos kokybės įvertinimas. Labai svarbu vertinime Уга paslaugų teikėjų - sveikatos priežiūros specialistų nuomonė, teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybės klausimu, kadangi jie šią paslaugą teikia ir geriausiai mato, ar suteikiamos paslaugos atitinka keliamus reikalavimus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pacientai; Paslaugų kokybė; Pirminės sveikatos priežiūra; Patients; Primary health care; Quality of service.
ENIn a scientific article an assessment carried out of the quality of services provided by the primary health care center in terms of employees. The aim of the research - to present means for improvement by analyzing the quality of health care services in scientific literature and evaluating the quality of services of the primary health care center. Aim achieved by applying scientific literature analysis, comparative analysis and generalization, questionnaire survey and methods of statistical data. The problem of research is the following: is the quality of health care services provided by the primary health care center sufficient and what are the appropriate solutions for quality improvement? The primary health care center for quality assessment in terms of employees, found that the institution offers health care services of sufficient quality, however conducted detailed assessment provided basis for identifying existing shortcomings. Established that employees have excessive workload and document management work, immoderate number of patients, stress, anxiety. That makes it possible to go wrong with consulting a patient on health issues. Due to the reasons identified during the research, there may be a risk of failure keeping high quality service in the future. [From the publication]