Komercinės reklamos įtaka gerovės visuomenei

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Komercinės reklamos įtaka gerovės visuomenei
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama komercinė reklama ir jos tikslai. Šiuolaikinė visuomenė vis labiau tobulėja technologiškai, todėl tai sąlygoja naujų reklamos formų atsiradimą. Straipsnyje analizuojamos naujausios tendencijos ir sklaidos būdai komercinės reklamos rinkoje. Teigiama, kad vartojimas yra neatsiejama šiuolaikinės gerovės visuomenės gyvenimo būdo dalis, todėl straipsnyje keliami pagrindiniai klausimai: kokią įtaką komercinė reklama daro gerovės visuomenei, kokio jos trūkumai ir / ar privalumai? Analizuojami vartotojų poreikiai ir motyvacija pirkti bei būdingiausi sprendimų priėmimo modeliai, lemiantys komercinės reklamos sąlygotą vartojimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Gerovės visuomenė; Poveikis vartotojui; Reklama; Vartotojiškumas; Advertising; Consumer impact; Consumerism; Welfare society.

ENThe article analyses commercial advertising and its aims. Modem society is increasingly developing technologically thus influence forms of advertising. The article analyses the latest trends, fashion and spreading techniques in the commercial advertising market. Consumption is an integral part of the modem way of life of a society, so it tries to find answers to the questions about the impact of commercial advertising on the welfare society, its weaknesses, its advantages. Article analyses based on which models users make their decisions to buy, their motivation and needs. [From the publication]

ISBN:
9786094810404
Related Publications:
Gerovės valstybės kūrimas Lietuvoje: mitas ar realybė? / Jolanta Aidukaitė, Natalija Bogdanova, Arvydas Guogis. Vilnius : Lietuvos socialinių tyrimų centras, 2012. 410 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/88518
Updated:
2021-02-02 19:06:38
Metrics:
Views: 73
Export: