Partnerystės poreikio tarp valstybinių mokslo institucijų ir verslo organizacijų identifikavimo bei proceso valdymo instrumentai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Partnerystės poreikio tarp valstybinių mokslo institucijų ir verslo organizacijų identifikavimo bei proceso valdymo instrumentai
Alternative Title:
Partnership between science and business sectors: tools to identify needs and manage the process
In the Book:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama tick prakilniu, tick teoriniu požiūriu svarbi problema - mokslo ir verslo organizacijų bendradarbiavimo stiprinimas, išryškinant šios sąveikos ypatumus vadybos mokslo kontekste. Taikomas procesinis veiklinis požiūris i verslo ir mokslo organizacijų, jų sanglaudos efektyvinimo vadybą. Akcentuojamas nauju, originaliu, veiksmingi} mokslo ir verslo partnerystės skatinimo vadybinių scenarijų kūrimas. Remiantis autorių atlikta mokslo ir verslo sektorių transformacijų dvipuse analize, suformuluoti ių partnerystės/sąveikos iššūkiai. Aptartos mokslo i' verslo bendradarbiavimo paklausos ir pasiūlos vadybinės prielaidos, identifikuoti tarpusavio bendradarbiavimo efektyvumą menkinantys veiksniai. Pristatomi valstybinių mokslo institucijų ir verslo organizacijų sanglaudos galimų gerinimo scenarijų rengimo principai bei orientacinės kryptys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Valstybinės mokslo institucijos; Verslo organizacijos; Partnerystės sąveika; Bendradarbiavimo paklausa ir pasiūla; Scientific institutions; Business organizations; Demand and offer of cooperation; Interaction of partnership.

ENThe paper offers both the theoretical and practical approaches to the important problem - development of cooperation between science and business sectors, focusing on its specific features of the link in the context of management of science. The authors have applied procedural operational attitude to business and science institutions management of enhancing there interaction. Especial emphasis is placed on creating new. original and effective scenarios of promoting partnership. On the basis two-side analysis of science and business sectors transformations, carried out by the autho. challenges of the partnership have been defined. The authors have described manageral causes of demand and offer in the area of cooperation between science and business sectors, and have identified factors, which have negative effect on this process. The paper introduces principls and directions of creating the above mentioned scenarios. [From the publication]

ISBN:
9955190442
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8792
Updated:
2020-09-23 10:14:58
Metrics:
Views: 30
Export: