LTStraipsnyje, susitelkiant į Deleuze o kartu su Guattari sukurtą sąvoką rizoma (rhizome), atskleidžiamas jos potencialas analizuojant sines- tezijos fenomeną bei jo apraiškas postmoderniojoje estetikoje. Ši analizė implikuoja sinestezinių ir estetinių konotacijų sklaidą rizominiuose procesuose. Išskleidžiant Deleuze’o kartu su Guattari nužymėtus konceptualiuosius rizomos aspektus bei plėtojant jo akcentuotą heterogeniškumo ir tapsmo mąstymą, išskleidžiamas postmodernistinės estetikos laukas bei prieštaringi jame glūdintys elementai ir principai. [Iš straipsnio, p. 211]Reikšminiai žodžiai: Daugialypumas; Deleuze, Gillesas; Estetika; Guattari, Felixas; Izomorfiškumas; Medis; Postmodernizmas; Rizoma; Sinestezija; Tapsmas; Aesthetics; Becoming; Deleuze, Gilles; Guattari, Felix; Isomorphism; Multiplicity; Postmodernism; Rhizome; Rizoma; Synesthesia; Tree.
ENFocusing on rizoma conception, created by Deleuze and Guattari, the article reveals conception’s theoretical potential while analyzing the phenomenon of synestezia and its various manifestations in postmodern aesthetics and art. While going deeper into the conceptual aspects of ri- zoma, developed by Deleuze and Guattari, wider field of postmodern aesthetic problems is discussed. In the analysis special attention is drawn on the spread of synestezical processes in particular postmodern art works. [From the publication p. 572]