LTStraipsnyje analizuojami aukštųjų universitetinių ir neuniversitetinių mokyklų studentų iškritimo (nubyrėjimo) statistiniai duomenys, jų kaitos dinamika 1999 – 2005 m., lyginami dieninių, vakarinių ir neakivaizdinių studijų programų studentų iškritimo rodikliai; akcentuojamos studentų mokymosi motyvacijos, stipendijų gavimo, sąlygų teikti prašymus net į 20 specialybių sudarymo problemos, pateikiamos teorinės išvados apie iškritimo prevencijos galimybes. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Studentai; Išstojimas; Aukštosios mokyklos; Students' leaving; High school.
ENThe article analyses statistical data about higher education (university and non-university) student drop out rates, and the dynamics of their change from 1999 to 2005. A comparison is made of the drop out rates for day students, evening students, and extramural students. Highlighted are students’ educational motivations, receipt of scholarships, the problems of creating conditions for writing application for entry into up to 20 areas of specialised study. Theoretical conclusions are offered about ways to reduce the drop out rate. [From the publication]