LTSveikatos priežiūra ir švietimas yra pamatinės sritys siekiant visuomenei gyvenimo kokybės visose veiklos srityse. Tai sritys, kur paslaugų kokybę dažniausiai vertina ekspertai, o ne paslaugų gavėjai, o ir rezultatai gali būti matomi gana po ilgo laiko, kuriuos koreguoti būna per vėlu. Politikos formavimas bei jos Įgyvendinimas yra sudėtingas procesas, jį įtakoja visa visuomenė. Straipsnyje įvertinta tarpsektorinio, tarpinstitucinio bendradarbiavimo reikšmė, siekiant patenkinti slaugytojų profesinio rengimo ir mokymosi visą gyvenimą poreikį, sukuriant optimalias inovatyvias edukacines technologijas, susiejant šį procesą su slaugos specialistų profesine socializacija bei europinio kvalifikacijų skaidrumo siekiu. Siekiant slaugos specialistų europinio kvalifikacijų skaidrumo, pasitelkus binarinės aukštojo mokslo sistemos partnerių - universitetų bei kolegijų - patirtį ir orientuojantis į socialinę partnerystę bei darbo rinkos poreikių tenkinimą, parengtas ir šiuo metu vykdomas Leonardo da Vinčio programos bandomasis projektas "Nauja nuotolinio mokymo forma: skaitmeninis kompendiumas", kurio pagrindinis tikslas, taikant inovatyvias edukacines technologijas, siekti slaugytojų profesinės raiškos vieningoje Europoje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Inovacinės edukacinės technologijos; Slaugytojų profesinis rengimas; Tarpinstitucinis bendradarbiavimas; Innovative educational technologies; Inter-institutional cooperation; Nurses professional training; Nurses' professional training.
ENEducation and Health Care areas are underlying seeking for the quality of life in all areas of public activities. There are areas, where most often experts evaluate service quality, not service receivers, and results may be seen after quite long time when it’s too late to correct them. Formation and implementation of policy is complicated process because it is influenced by all society. The significance of inter-sectorial and inter-institutional cooperation, seeking to satisfy the demand of nurses’ professional training and lifelong learning, creating optimal innovative education technologies, relating this process with professional socialization of nursing specialists and transparency of European qualifications was evaluated in this research. Seeking for the transparency of European qualifications of nursing specialists and invoking experience of partners in binary system of higher education - universities and colleges, having oriented to the social partnership and satisfaction of labour market demand, Leonardo da Vinci Pilot Project "Digital Compendium: Innovative Learning Materials for Remote Tutoring" was formulated and now is successfully prosecuting. The main goal of the Project - to pursue professional expression of nurses in the united Europe applying innovative education technologies. [From the publication]