LTPo 1863 m., caro valdžiai išleidus įstatymus statyti naujas ir rekonstruoti senas bažnyčias tik pagal patvirtintą projektą, į Žemaitijos provincijas pradėjo skverbtis profesionalioji architektūra. Nebeatsižvelgta į vietines statybos tradicijas, platinti kosmopolitiniai stiliai. Medingėnų bažnyčią 1901 m. suprojektavo inžinierius Nikolajus Andrejevas. Sudėtingos kompozicijos medinėje architektūroje atkartojama mūrinė neogotika: dvibokštis, pseudobazilikinio tūrio, stačiakampio plano, trinavis pastatas, kurio presbiterija užbaigta trisiene apside. Bažnyčios bokštai sudalyti į tris tarpsnius, iš kurių vienas sudėtingai modeliuotas. Smailiaarkiais langais suskaidyto fasado vidurinėje dalyje – portalas, viršuje – trikampis skydas. Virš presbiterijos ir šoninių zakristijų sandūros iškeltas dekoratyvinis bokštelis. Interjere stipresnė liaudiškos architektūros įtaka: lentomis iškalta vidurinės navos perdanga ir plokščios šoninių navų lubos, lakoniškų formų stulpų kapiteliai. Nesudėtingos vidaus architektūros fone išsiskiria trys puošnūs altoriai.Reikšminiai žodžiai: Bažnyčios; Medingėnai; Church.
ENSince 1863 when czarist government introduced a law on construction of new and renovation of old churches according to the approved projects, professional architecture started to spread in Samogitian provinces. Local construction traditions were no longer considered, cosmopolitan styles started to prevail. Medingėnai church was designed in 1901 by an engineer Nikolaj Andrejev. Complex composition of wooden architecture was combined with stone Neurotics: a pseudo-basilican square three-nave building with two-towers and with a three-walled apse presbytery. The church towers are divided into three phases, one of which is of complex formation. Pointed-arc windows segment the façade; a middle part of which is decorated with a portal and a triangular shield above. A decorative turret is erected above presbytery and a junction between side sacristies. The interior is more strongly influenced by folk architecture: a planked floor of a middle nave and flat ceiling of side naves and simple column forms of capitals. Three ornate altars are distinctive in a background of a simple interior architecture.