LTPastaraisiais metais įvyko svarbių pokyčių, atnaujinant švietimo sistemą visuose jos lygmenyse: nuo ikimokyklinio ugdymo iki aukštojo mokslo. Įgyvendinant švietimo reformas, keičiasi ir situacija bendrojo ugdymo mokyklų sektoriuje. Kasmet didėja lūkesčiai švietimo įstaigoms ir reikalavimai švietimo institucijų vadovams. Šiandien švietimo vadovo veikla ir reikalavimai jai yra pasikeitę iš esmės. Vadovai veikia laikydamiesi veiklos standartų. Instituciniame segmente aktualus vadovo veiklos vertinimas, siekiant tobulinti savo kaip vadovo-lyderio veiklą, gerinant organizacijos veiklos rezultatus, mokymosi programų efektyvumą, plėtojant ir valdant žmogiškuosius išteklius, puoselėjant organizacijos įvaizdį, gerinant mokinių pasiekimų rezultatus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokyklos vadovas; Veiklos vertinimas; Švietimo įstaiga; Švietimo įstaigos vadovas; Assessment of activities; Educational institution; Head of educational institution.
ENIn recent years the education system, renewed at all levels, from pre-school education to higher education, has undergone many important changes. Implementing education reforms, the situation has also changed in a general education sector. Each year expectations for educational institutions and requirements for their heads have been increasing. Nowadays the activities and requirements for the heads of educational institutions have fundamentally changed. The heads act following standards for their activities. At the institutional segment, the assessment of heads’ activities is relevant since it is aimed at developing their activities as heads-leaders, improving the organisation’s performance and the efficiency of learning programmes, developing and managing human resources, promoting the organisation’s image, improving students’ achievement results. [From the publication]