LTŠiame straipsnyje aptariama, kokius visuomenėje besireiškiančius negatyvius reiškinius ir jų atsiradimo priežastis atskleidžia filosofai, edukologai. Aktualizuojama dvasinių poreikių formavimo svarba žmogaus gyvenimo pilnatvei užtikrinti. Empirinių tyrimų pagrindu išryškinami akademinio jaunimo asmenybiniai ir visuomeniniai dvasiniai poreikiai, parodomos pažintinių, vertybių pasisavinimo, emocinio kontakto poreikių tenkinimo sąlygos ir vaidmuo dvasingumui stiprinti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Akademinis jaunimas; Dvasingumas; Dvasiniai poreikiai; Gyvenimo pilnatvė; Poreikių ugdymas; Spiritual needs, spirituality, education needs, the fullness of life, academic youth.
ENThe paper discusses which social negative phenomena and their causes are revealed by philosophers and educologists. The importance of the formation of spiritual needs for ensuring the fullness of human life is highlighted. The empirical research helps to point out the personal and social spiritual needs of the academic youth and demonstrate the conditions for meeting cognitive needs, the needs of value assimilation and emotional contact as well as the role for reinforcing spirituality.