Akademinis sąžiningumas aukštojoje mokykloje: Kauno technikos kolegijos atvejo analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Akademinis sąžiningumas aukštojoje mokykloje: Kauno technikos kolegijos atvejo analizė
Alternative Title:
Academic honesty in university: case study of Kaunas University of Applied Engineering Sciences
In the Journal:
Keywords:
LT
Kaunas. Kauno kraštas (Kaunas region); Lietuva (Lithuania).
Summary / Abstract:

LTŠiame straipsnyje analizuojama akademinio sąžiningumo samprata, nuobaudų už akademinės etikos pažeidimus sistema, įtvirtinta nacionaliniuose teisės aktuose ir Kauno technikos kolegijoje, taip pat nuobaudų sistemos santykis su akademinio (ne)sąžiningumo apimtimi. Straipsnyje, remiantis sociologinės apklausos duomenimis, nagrinėjamas akademinio sąžiningumo principo taikymas aukštojoje mokykloje, analizuojamas nuobaudų sistemos atitikimas bendruomenės poreikiams ir įgyvendinimui. Tyrime daroma išvada, kad dabartiniu metu akademinio sąžiningumo principas Kolegijos dar nėra pilnai įgyvendintas, todėl mokymo įstaigoje pasitaiko šio principo pažeidimų, slėpimo atvejų. Straipsnyje pateikiami pasiūlymai kaip gerinti akademinio sąžiningumo principo įgyvendinimą Kolegijoje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Akademinis sąžiningumas; Akademinis sąžiningumo principas; Akademinė bendruomenė; Academic community; Principle of academic honesty; University.

ENArticle analyzes concept of academic honesty, system of penalties for violations of academic ethics, which is established in national legislation and Kaunas University of Applied Engineering Sciences, as well as relation between penalty system and extent of academic (dis)honesty. Based on data collected by social research, article analyzes application of the principle of academic honesty in the University. Study concludes that penalty system of the University does not fully meet needs and beliefs of academic community, therefore, does not effectively support the implementation of principle of academic honesty. Currently, principle of academic honesty is not fully realized in the University, therefore, violations of this principle and cases of concealment occur in the educational institution. Article presents suggestions on how to improve the implementation of the principle of academic honesty in the University. [From the publication]

ISSN:
2029-9303
Related Publications:
Akademinis integralumas: nuo abstraktaus kalbėjimo apie akademinį sąžiningumą – prie jo vadybos / Nijolė Vasiljevienė. Socialinių mokslų studijos. 2014, Nr. 6 (3) p. 535-556.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/86640
Updated:
2021-02-02 19:05:36
Metrics:
Views: 34    Downloads: 3
Export: