LTGrafinė Švėgždos kūryba labai individuali, išskirtinė savo meto Lietuvos dailės aplinkoje. Jis nesukūrė mokyklos, neturėjo mokinių įprastine to žodžio prasme, tačiau jo laiškai ir amžininkų atsiminimai liudija: dailininkas noriai ir dosniai bendravo su jaunais Lietuvos menininkais, skatino jų kūrybingumą ir asmenybės augimą, komentavo kūrinius. Dar gyvam esant, jo piešiniai, akvarelės, pastelės, spausdintinė grafika buvo eksponuojami ne tik Vokietijoje, bet ir Lietuvoje. Kol kas nelengva įvertinti - parodys ateitis - kokią įtaką jis padarė mūsų XXI a. dailės procesui, koks buvo poveikis tiesiogiai grafikos srities sklaidai ir koks - giluminiam jaunų autorių apsisprendimui ir brendimui. Švėgždai etinis ir meninis kūrybos aspektai buvo neatsiejami. Grafinis paveldas lieka kaip uždelsto veikimo užtaisas, kurio skleidžiamas bangas neišvengiamai pagaus tie ateities dailininkai, kurie bus pakankamai subrendę jas priimti taip, kaip pats Švėgžda kadaise kūrybos lauke atpažino Edvardo Muncho ir Mikalojaus Konstantino Čiurlionio palikimą. [Iš straipsnio, p. 126]Reikšminiai žodžiai: Švėgžda Algimantas; Tapyba; Grafika; Švėgžda Algimantas; Painting; Graphic Art.
ENŠvėgžda's graphic art was very unique and stood out in the Lithuanian art scene of the time. He did not create a school of his own and did not have any students in the traditional sense of the word, but his letters and the memoirs of his contemporaries bear witness to the fact that the artist willingly and generously communicated with young Lithuanian artists, encouraged their creative and personal growth and commented on their work. Within his lifetime, his drawings, watercolours, pastels and printed art were displayed in various exhibitions across Germany and Lithuania. For now only the future will show what influence Švėgžda has had on our artistic process in the 21st century, what direct impact he has had on the spread of graphic art and what effect he has had on the decisions and development of younger artists. To Švėgžda, the ethical and artistic aspects of creativity were inseparable. His graphic legacy remains a delayed onset device that will inevitably affect those future artists that will be mature enough to accept the waves it sends much the same way as Švėgžda once discovered the creative legacy of Edvard Munch and Mikalojus Konstantinas Čiurlionis. [Extract, p. 140]