LTKilęs iš lietuviškųjų, baltiškos pasaulėjautos šaknų gamtiškasis Švėgždos kūrybos pradas Rytų mokymuose rado tvirtesnius žinojimo pamatus, aiškesnes minties kryptis, asmeninės, stojiškos jo laikysenos pasaulyje atramą. Lietuviškieji Rytai tapo jo kūrinių savastimi. Paskutiniame dienoraščio sąsiuvinyje yra įrašas: „Šiandien 27 vasario, beskaitant apie DZEN radau savyje du žodžius kaip pasakyt apie mano paveikslus. Tai jokiu būdu [nei] natiurmortai, nei stilleben, nei panašiai. Tai pačio manęs ir per daiktų vienybę yra būties apsireiškimas. Skamba per garsiai. Kaip pasakyt paprasčiau? Taigi:„Katės pėdos", bet kas tai supras?". [Iš straipsnio, p. 17]Reikšminiai žodžiai: Švėgžda Algimantas; Tapyba; Grafika; Švėgžda Algimantas; Painting; Graphic Art.
ENWe should conclude thus: coming from roots of a Lithuanian and Baltic worldview, the natural primal element of Svėgžda's work found more sturdy foundations, clearer direction of thought and support for his stoic personal stance in the teachings of the East. The Lithuanian East became the essence of his creative endeavours. The last notebook of his diary includes the following entry: "Today is the 27th of February, as I read about Zen i found in myself two words I could say about my paintings. They are in no way still lifes, nor stilleben, or anything like that. They are a manifestation of existence through me and the unity of things. Sounds too loud. Flow can I put it more simply? Thus: "The cat's feet", but who will understand?". [Extract, p. 27]