Išankstinė studentų nuomonėe apie statistiką

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Išankstinė studentų nuomonėe apie statistiką
Alternative Title:
Students’ preconceived notion about statistics
In the Journal:
Lietuvos matematikos rinkinys. 2008, t. 48/49, p. 125-131
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas studentų požiūris į statistiką. Studentų nuomonei nustatyti buvo naudojama apklausos anketa SATS (Survey of Attitudes Toards Statistics). Anketoje buvo pateikti atsitiktine tvarka išdėstyti teiginiai, kuriuos respondentai įvertino penkių balų sistema. Tyrime dalyvavo 172 LŽUŪ Agronomijos ir Ekonomikos ir vadybos fakultetų studentai. Respondentų nuomonė buvo analizuojama keturiais aspektais: emociniu, pažintinių gebėjimų, vertingumo ir sunkumo. Rezultatai parodė, kad respondentai yra susidarę išankstinę nuomonę, jog statistiką mokytis yra sunku, tačiau jų požiūris į statistikos dalyką emociniu, gebėjimų bei statistikos reikšmingumo atžvilgiu yra teigiamas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Lietuvos žemės ūkio akademija; Matematinis pasiruošimas; Mokymas; Statistika; Studentai; Lithuanian Academy of Agriculture; Mathematical preparation; Statistics; Statistics,; Students; Teaching methods.

ENThe research aim of this paper is to describe the attitude of LUA students towards statistics and to present recommendations for improvement of the teaching and learning processes of this subject. Basic method for assessing student’s attitudes is Survey of Attitudes Toward Statistics (SATS). As the respondents had not yet taken a university course of statistics, but had listen the higher mathematics course, the research form was slightly modified. In the form 28 statements were used, for which respondents marked their agreement or disagreement on 5-point scale, ranging from disagree to agree. The participants were 172 students from Agronomy and Economics and Management faculties. The student’s attitudes were evaluated in 4 categories: affect, cognitive competence, value and difficulty. The results show the most complex and difficult parts of statistics learning. The survey of the results can be used for selecting appropriate teaching method. [From the publication]

DOI:
10.15388/LMR.2008.22
ISSN:
0132-2818; 2335-898X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/86107
Updated:
2021-04-16 20:25:56
Metrics:
Views: 24
Export: