LTStraipsnyje nagrinėjami 11–12 kl. mokiniams skirti matematikos mokymosi objektai, atrinkti iš Nacionalinės mokymosi objektų aprašų saugyklos. Mokymosi objektai nagrinėjami trim aspektais: 1) mokymosi objektų, skirtų 11–12 kl. gausos, paieškos problemos; 2) atrinktų mokymosi objektų turinio tyrimas; 3) mokymosi turinio ir mokinio veikimo sąveikos tyrimas. Sąveikos tyrimas parodė, kad dauguma mokymosi objektų neišnaudoja galimų turinio ir mokinio veiklos sąveikos būdų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Matematika; Matematikos mokymosi objektai; Mokymosi objektas; Mokymosi objektų saugykla; Mokymosi turinys; Mokymosi veiklos; Content; Learning; Learning activities; Learning object; Learning objects for mathematics; Learning objects repository; Mathematics.
ENThis paper deals with LOs for mathematics of 11–12 class students. LOs from the national learning objects metadata repository have been selected. The discussion has been focused on three aspects: 1) how many LOs are there of 11–12 class students, search problems; 2) investigation of content provided in LOs; 3) investigation of interaction between learning content and students activities. It is found that LOs are poor in use of advanced interaction between content and students activities. [From the publication]