Studentų motyvacijos mokytis matematikos ir dėstytojų vertinimo metodikų tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Studentų motyvacijos mokytis matematikos ir dėstytojų vertinimo metodikų tyrimas
Alternative Title:
Survey of students’ motivation to learn mathematics and the teachers’ methods of knowledge assessment
In the Journal:
Lietuvos matematikos rinkinys. 2011, t. 52, p. 78-82
Summary / Abstract:

LTŠiame darbe taikant edukometrinius metodus analizuojama, kokią įtaką mokyklinės matematikos mokymosi patirtis bei rezultatai turi studentų studijų sėkmei antrajame kurse universitete. Taip pat analizuojama dėstytojų, vertinančių studentų žinias, subjektyvumo įtaka galutiniam studentų žinių vertinimo rezultatui. Tiriami MRU viešojo administravimo specialybės antrojo kurso studentai. Taip pat, remiantis empiriniais duomenimis, nagrinėjama, kokią įtaką matematikos supratimui turi jų polinkis į matematikos disciplinas. Skaičiavimais patvirtinama, kad laikiusių valstybinius matematikos egzaminus studentų taikomosios matematikos egzamino rezultatai yra geresni. Šie rezultatai taip pat patvirtinami nustatant studentų populiacijos klasterius, kuriuose jie sugrupuojami pagal mokyklos baigiamojo valstybinio egzamino ir taikomosios matematikos įvertinimus ir kiekybinių metodų studijų universitete rezultatus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Matematikos dėstymas; Mykolo Romerio universitetas; Statistiniai metodai; Testas; Žinių vertinimas; Mathematics education; Mykolas Romeris University; Statistical methods; Statistical methods. teaching of mathematics; Teaching mathematics; Test; Test of knowledge; Test of knowledge statistical methods.

ENThe knowledge of basic mathematics of 178 students of second year of public administration at Mykolas Romeris University was tested. The analysis of students’ motivation and their knowledge of basic mathematics given in school (exams) and survey of the impact of teacher’s subjectivity to the final evaluation of knowledge is provided. Empirical analysis of data shows that students’ motivation has a direct impact to their knowledge and that provided students’ knowledge testing eliminates the subjectivity from the knowledge evaluation. [From the publication]

DOI:
10.15388/LMR.2011.me05
ISSN:
0132-2818; 2335-898X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/85880
Updated:
2021-04-16 20:25:43
Metrics:
Views: 15    Downloads: 2
Export: