LTStraipsnyje aptariama suaugusiųjų mokyklų meninio ugdymo problematika bei atliktų tyrimų rezultatai. Atlikta kokybinė atvejų analizė ir pristatomas diskusinių focus grupių tyrimas. Tyrimo duomenys atskleidžia naujas suaugusiųjų meninio ugdymo perspektyvas bei besimokančios, demokratinės visuomenės kūrimu pagrįstą suaugusiųjų meninės veiklos modelį - individualizuotą, kryptingą meninį ugdymą. Aptariami sociokultūrinio ugdymo ir integracijos procesai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Suaugusiųjų ugdymas; Meninis ugdymas; Sociokultūrinė integracija; Individualizacija.
ENThe article deals with the aspects of sociocultural integration in adult art education and presents the findings of the conducted research. The qualitative cases study has been carried out and the study of focus groups is presented. The study findings reveal the new prospects of the adult art education and the model of the adult art education based on the creation of learning and democratic society – individualised and purposeful art education. It also discusses the processes of sociocultural education and integration.