LTKaip ir kiek IKT savo pamokose naudoja didesnį ir mažesnį įdirbį šioje srityje turintys matematikos mokytojai, kokie yra jų kvalifikacijos tobulinimo šioje srityje poreikiai? Ieškant atsakymų į šiuos klausimus, 2013 m. balandžio mėn. buvo atliktas bendrojo lavinimo mokyklų matematikos mokytojų nuomonių tyrimas. Į mokyklas buvo išsiųsti pranešimai, kviečiantys 4–12 klasių mokytojus atsakyti į internete patalpintos anketos klausimus. Analizuojant gautuosius duomenis, prieita išvados, kad turimi duomenys leidžia susidaryti bendrą vaizdą apie bendrojo lavinimo mokyklos matematikos mokytoją, jo elgsenos ypatumus, kuriuos sąlygoja turimas IKT naudojimo įvairaus amžiaus mokinių mokymuisi patyrimas. Šiame straipsnyje pristatomi atliktos analizės apibendrinti rezultatai, pateikiamos išvados ir rekomendacijos mokytojų rengimo ir jų kvalifikacijos tobulinimą organizuojančioms įstaigoms. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: IKT naudojimas mokinių matematikos mokymui(si); IKT naudojimo patirtis; Informacinės komunikacinės technologijos; Internetinė paieška; Kompiuteris; Matematikos mokytojai; Computer; ICT usage experience; ICT usage for mathematics teaching; Information communication technologies; Online search; Teachers of mathematics.
ENHow and how often do teachers with more or less experience in this field use Information and Computer Technology (ICT) in their lessons and what are their needs in professional development of this field? In order to answer these questions a research regarding Mathematics teachers’opinion at mainstream schools in April 2013 was carried out. Notices inviting teachers of 4–12th forms to answer on-line questionnaires were sent to schools. By analysing the data received the following conclusions were drawn: the obtained data allows to form a general view about the teachers of Mathematics at mainstream schools, peculiarities of their behaviour that are caused by their personal experience in ICT application for self study of students at various ages. The present article also reveals generalised results of the analysis that was carried out; it presents conclusions and recommendations for educational institutions that organise teacher training and their professional development. [From the publication]