LTStraipsnyje aptariama muzikos mokytojo veikla bendrojo lavinimo mokykloje. Kadangi pastaraisiais metais vyksta pokyčiai socialiniame gyvenime, moksle, ugdymo proceso dalyviams keliami kokybiškai nauji reikalavimai. Svarbiausiu laikomi ugdytinis ir ugdytojas, jų poreikiai, gebėjimai, patirtis, saviraiška. Todėl svarbu ištirti, kaip patenkinamas saviaktualizacijos poreikis, kokia jo reikšmė kasdieniniame žmogaus gyvenime, darbinėje veikloje. Tikslas- atskleisti muzikos mokytojo savirealizaciją, nurodyti priežastis, nuostatas, skatinančias šį procesą, aptarti sudedamąsias saviraiškos dalis, būdus bei formas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Humanizmas ugdymo procese; Muzikos mokytojai; Savirealizacija; Meninė raiška; Profesionalumas; Kompetencija; The importance of self-realization; Music teacher; Proficiency.
ENThe article discusses music teacher activities at general education schools. As in recent years the social life and science are changing, qualitatively new requirements are posed to participants of the educational process. The educator and the educated are considered to be of key importance, as well as their needs, capacities, experience and self-expression. Therefore it is important to study how the self-actualization need is met, and the effect it has on daily human life and working activities. The article aims to disclose music teacher self-realization, identify causes and attitudes stimulating this process, and discuss components, ways and forms of self-expression.