LTEuropoje intensyviai ieškoma galimybių skatinti informatikos kaip fundamentalaus dalyko mokymą bendrojo ugdymo mokyklose, kuriamos programavimo priemonės pradinukams ir net jaunesniems. Ieškoma būdų, kaip motyvuoti vaikus programuoti. Informatikos ir informacinių technologijų konkurso Bebras mokslininkų bendruomenė ėmėsi rengti užduotis ir pradinių klasių mokiniams. Lietuvoje jau dvejus metus dalyvavo nemažai 3-iųjų ir 4-ųjų klasių mokinių. Norint toliau gerinti pradinio ugdymo mokinių informatikos kognityvinius gebėjimus, buvo imtasi tirti konkurso užduotis, mokinių sprendimus. Straipsnyje aptariami ekspertų rezultatai vertinant informatikos užduotis pradinių klasių mokiniams, analizuojami dalyvių rezultatai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informatika; Kognityviniai gebėjimai; Pradinis ugdymas; Uždavinių sprendimas; Varžybos; Cognitive abilities; Contests; Informatics; Primary education; Problem solving.
ENIn Europe intensively are searching for opportunities to promote informatics as a fundamental subject teaching of elementary schools, beginning from primary classes. Looking for ways how to do it. Informatics and information technology contest’s “Beaver” scientific community has started to arrange tasks for primary school’s pupils. In Lithuania already for two years contest had attracted many of the 3rd and 4th grade pupils. Contest’s tasks and pupils’ solutions have been taken to analyse, in order to improve infants’ Informatics cognitive abilities. This article discusses the results of an expert evaluation of informatics tasks for primary school pupils and analyses the results of participants. [From the publication]