LTStraipsnyje numatytos Lietuvos matematikos mokytojų kompetencijų tobulinimo kryptys. Išvados gautos išanalizavus matematikos mokytojų atsakymų į anketos klausimus sąsajas su aštuntos klasės mokinių testo sprendimo rezultatais. Buvo analizuotos 2012 ir 2014 m. Nacionalinio aštuntos klasės mokinių pasiekimų tyrimo duomenų bazės. Taikyti aprašomosios statistikos, koreliacinės statistinės analizės, grupavimo, apibendrinimo metodai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Darbo planavimas; Matematikos mokymas; Mokymo metodai; Mokytojai; Profesinio; Profesinis tobulėjimas; Tobulėjimo kryptys; Vertinimas; Assessment; Mathematics teaching; Professional development; Teachers; Teaching methods; Work planning.
ENThis article represents conclusions about an effective mathematics teachers’ work. These conclusions were derived linking teachers questionnaire data to their students test results. Eighth grade student test results were taken from national 2012 and 2014 year student achievement test database. Descriptive statistics, statistical correlation analysis, clustering and generalization methods were used at this research. This article describes an effective working teacher behavior and provides teacher development directions, which in the near future are expected to improve student achievements. [From the publication]