LTStraipsnyje pristatomas konkretus studentų kompiuterinio raštingumo tyrimas bei reikšmingesni rezultatai, atskleidžiantys skirtumus tarp lyčių kompiuterinės kompetencijos lygių galimybių koncepto aspektu. Tyrimas leidžia pagrįstai plėtoti hipotezę apie egzistuojantį didelį faktinį skirtumą tarp studentų ir studenčių kompiuterinio raštingumo kokybės. Tyrimo medžiagos pagrindu straipsnyje analizuojami faktoriai, turintys įtakos lyčių specifika, stereotipai, mokymosi aplinkos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kompiuterinis raštingumas; Lyčių specifika; Streotipai; Mokymosi aplinka; Computer literacy; Gender specificity; Learning environment; Stereotipe.
ENThe article presents the specific survey on students’ computer literacy and more significant results whereof which reveal the differences between the levels of gender computer literacy in the aspect of equal opportunities concept. The survey allows to reasonably develop the hypothesis on the existing great actual difference between the quality of computer literacy of male and female students. On the basis of the survey findings, the article analyses factors having influence on gender peculiarities, stereotypes and learning environment.