LTStraipsnyje taikant kokybinius ir kiekybinius metodus analizuojama, kaip skaitmeninės kalbų mokymo laboratorijos "Sanako Lab 300" (2007-2008 m.) dalyviai vertina įgytas žinias, teksto skaitymo įgūdžius ir mokymų programą. Straipsnyje panaudoti duomenys, gauti apklausus keturių projekto etapų dalyvius (N-387). Atlikta lyginamoji keturių užsienio kalbų mokymų etapų dalyvių grįžtamojo ryšio analizė parodė, kaip studentai vertina mokymus ir kaip jų metu įgytos žinios, teksto skaitymo ir klausymo įgūdžiai bus panaudoti ateityje studijuojant arba dirbant. Didžiuma tyrimo dalyvių (87 proc.) teigė, kad jų lūkesčiai buvo patenkinti. Keturių mokymo etapų dalyvių atsakymai parodė, kad dauguma dalyvių teigiamai vertina skaitmeninę mokymosi aplinką. Tik keli apklausti studentai (3,5 proc.) nurodė, kad jie nepasiekė užsibrėžtų tikslų. Tyrimo dalyviai labai teigiamai įvertino savo kalbinę kompetenciją. Aukščiausiai savo pasiekimus įvertino antro ir trečio etapų dalyviai. Atliekant tyrimą labai svarbus šių mokymų dalyvių požiūris į įgytas žinias, teksto skaitymo gebėjimus. 65,7 proc. apklaustųjų taikys šias žinias ateityje studijuodama arba dirbdami. Trečdalis tyrimo dalyvių teigė, kad jie gali naudoti įgytus kalbinius gebėjimus tiek studijuodami, tiek dirbdami, tiek laisvalaikiu, tiek visose šiose srityse. Rezultatų nederėtų suabsoliutinti, nes jie neatspindi apklausoje nedalyvavusių mokymo dalyvių nuomonės. Studentų nuomone, siekiant geresnių kalbos įgūdžių mokymo kursas turėtų būti ilgesnis nei penkiasdešimt akademinių valandų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Tekstai; Skaitymas; Užsienio kalbos; Mokymas; Nuotolinis mokymas; Studentai; Mykolo Romerio universitetas; Tyrimai; Texts; Reading; Foreign languages; Learning; Distance learning; Students; Mykolas Romeris University; Research.
ENToday's education at large experiences challenges caused by new technologies, abundance of information sources, thus being forced to search for new and effective methods of teaching delivery and learning. Mastery of a foreign language is one of adults' key competencies which makes a part of every university graduate's education. The importance of foreign language competency acquisition and its development is stressed in Lithuanian and EU programme documents [6, 8]. [...]. [Extract, p. 140]