LTJaunesnysis mokyklinis amžius yra intensyvaus vaiko asmenybės, jo savivaizdžio raidos periodas. Vaiko savivaizdis plėtojasi nuo paprasto savęs atpažinimo, įsisąmonino iki savęs vertinimo. Nuo vaikų požiūrio į save priklauso jų veiksmai, santykis su savimi ir aplinkiniais. Adekvatus savęs vertinimas sudaro asmens vidinį savikontrolės bei savireguliacijos mechanizmą. Savęs suvokimas ir vertinimas įsilieja į visą vaiko socializaciją, turi įtakos jos eigai ir asmenybės kryptingumui. [Iš leidinio]
ENJunior primary school age is a period if intense social development. One of the indicators of social maturity is self – estimation. Adequate self – estimation forms an internal personal mechanism of self – control and self – regulation, also influencing personal purposefulness. Self – estimation of the younger pupils is related to the age, sex, social status, estimations of surrounding people. Individualism is a characteristic feature. The self – estimation amplitude of a child grows wider with age including more aspects. Likings and performance peculiarities move away, priorities change, self – estimation becomes more objective and critical. Adequate self – estimation of the younger pupils is in a stage of development. [From the publication]