Jaunesniųjų moksleivių savęs vertinimo ypatumai kaip socialinės brandos apraiškos.

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Jaunesniųjų moksleivių savęs vertinimo ypatumai kaip socialinės brandos apraiškos
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2001, 54, p. 79-85
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTJaunesnysis mokyklinis amžius yra intensyvaus vaiko asmenybės, jo savivaizdžio raidos periodas. Vaiko savivaizdis plėtojasi nuo paprasto savęs atpažinimo, įsisąmonino iki savęs vertinimo. Nuo vaikų požiūrio į save priklauso jų veiksmai, santykis su savimi ir aplinkiniais. Adekvatus savęs vertinimas sudaro asmens vidinį savikontrolės bei savireguliacijos mechanizmą. Savęs suvokimas ir vertinimas įsilieja į visą vaiko socializaciją, turi įtakos jos eigai ir asmenybės kryptingumui. [Iš leidinio]

ENJunior primary school age is a period if intense social development. One of the indicators of social maturity is self – estimation. Adequate self – estimation forms an internal personal mechanism of self – control and self – regulation, also influencing personal purposefulness. Self – estimation of the younger pupils is related to the age, sex, social status, estimations of surrounding people. Individualism is a characteristic feature. The self – estimation amplitude of a child grows wider with age including more aspects. Likings and performance peculiarities move away, priorities change, self – estimation becomes more objective and critical. Adequate self – estimation of the younger pupils is in a stage of development. [From the publication]

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8510
Updated:
2018-12-20 22:53:20
Metrics:
Views: 30    Downloads: 6
Export: