LTTyrimo tikslas – įvertinti kai kuriuos kairiarankystės fenomeno psichologinius – pedagoginius aspektus: išskirti sunkumus, su kuriais susiduria pedagogas, mokantis kairiarankį vaiką, ir pats kairiarankis vaikas, palyginti kairiarankystės keitimo praktikos ypatumus, pabandyti ištirti sąvokų „kairė“ ir „dešinė“ prasmę tarp pedagogų ir kairiarankių asmenų. Tyrimo rezultatai leidžia daryti prielaidą, kad požiūris į kairės rankos panaudojimą mokykloje ir visuomenėje liberalesnis negu anksčiau, nors kairiarankiams asmenims nepakankamai skiriama dėmesio ugdymo procese. Pedagogai ir kairiarankiai asmenys nevienodai vertina sąvokas „kairė“ ir „dešinė“. [Iš leidinio]
ENThe goal of this research is to evaluate some psychological – pedagogical aspects of the left – handedness phenomenon: to point out the difficulties that educator has to deal with when she is teaching left – handed children and difficulties that left – handed children experience themselves, to compare the peculiarities of the hand – change practice. We wanted to investigate the meaning of the concepts “left” and “right”. The results of this research let us make assumptions about the attitudes towards the use of the left hand for writing. They are more tolerant, but left – handed children do not receive enough attention in the process of education. The meaning of the concepts “left” and “right” is not the same for educators and for left – handed persons. [From the publication]