Pradinio ugdymo proceso dalyvių požiūris į žaidimus.

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pradinio ugdymo proceso dalyvių požiūris į žaidimus
Alternative Title:
Attitude of Participants of the Elementary Education Process to Games
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2001, 53, p. 34-39
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiami mokytojų ir tėvų apklausos ir pokalbio su pradinių klasių mokiniais rezultatai. Paaiškėjo, jog pedagogai nepakankamai suvokia, kad žaidimas pamokose gali būti naudojamas kaip mokymo metodas. Moksleiviai labai mažai žino, moka ir žaidžia žaidimų, o jų tėvai neįsivaizduoja žaidimo kaip produktyvaus mokymo būdo. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pradinis ugdymas; Ugdymo metodai; Žaidimai.

ENThe article presents results of surveys and interviews of teachers and parents with elementary school pupils. It has turned out that teachers do not sufficiently understand that games at lessons may be used as a teaching method. Pupils know, can and do play very few games while their parents cannot imagine that a game can be a productive way of teaching.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Vaikų elgsenos koregavimas žaidimo terapija : disertacija / Džiugas Dvarionas. Vilnius, 1999. 104 lap.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8490
Updated:
2018-12-17 10:50:33
Metrics:
Views: 75    Downloads: 41
Export: