LTRemiantis Pierre’o Bourdieu lauko teorija, fundamentaliomis laukas ir habitus sąvokomis, straipsnyje pristatomas judėjimo negalią turinčių paauglių patirčių tyrimas, analizuojamos švietimo socialinio lauko realijos. Duomenys surinkti naudojant pusiau struktūrizuoto interviu tyrimo metodą. Šis kokybinis tyrimas – judėjimo negalią turinčių paauglių socialinės realybės švietimo įstaigose atspindys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Habitus; Laukas; Negalia; Patyčios; Švietimas; Bullying; Disabillities; Education; Field; Habitus.
ENThis article analyses the socialization experience at school of 12–18-year teenagers with movement disabilities, and is based on the capital theory by sociologist P. Bourdieu and the concepts of field and habitus. It also deals with home schooling and the adaptation of environment at education institutions. It goes into depth of the effect the bullying has on the socialization process of an adolescent with a disability. [From the publication]