LTStraipsnyje analizuojamas inovatyvių sprendimų taikymas verslo parodose Klaipėdoje. Pagrindžiamas tyrimo aktualumas, pateikiama problema, hipotezė, iškeltas tikslas, uždaviniai, tyrimo objektas, tyrimo metodologija ir naudojami tyrimo metodai. Pasirinkta konkreti Klaipėdos mieste veikianti įmonė UAB "Expo vakarai". Straipsnyje analizuojamos įmonės rengiamos verslo parodos ir įmonės vidinė aplinka. Iškeliama hipotezė, jog darbas pasenusiais metodais kelia abejonių dėl sėkmingos įmonės UAB "Expo vakarai" ateities ir didesnio vartotojų susidomėjimo ja. Tiriamas inovacijos būtinumas, norint išlaikyti lojalius verslo parodų dalyvius bei lankytojus, bei pritraukti naujus. Iškeliama problema: inovatyvių sprendimų nebuvimas UAB "Expo vakarai" įmonės veiklos organizavime ir įmonės aplinkoje Klaipėdoje. Dėl esamos problemos būtina identifikuoti verslo parodų sampratą ir turinį, apibrėžti inovacijos reikšmę ir inovatyvių sprendimų galimybes verslo parodose bei nustatyti įmonės inovatyvių sprendimų panaudojimą verslo parodose. Remiantis analizuojama mokslinė literatūra ir dokumentai, pateikiama verslo parodų klasifikacija ir jos reikšmė. Apibrėžiama inovacijų koncepcija, įvairovė ir reikšmė organizuojant verslo parodas. Aiškinamos verslo parodų sąvokos, pateikiamos jų reikšmės. Analizuojamas interviu su įmonės direktoriumi bei verslo parodų dalyvių ir lankytojų apklausa, rezultatai. Straipsnio pabaigoje pateikiamos išvados, kad hipotezė: darbas pasenusiais metodais kelia abejonių dėl sėkmingos įmonės UAB "Expo vakarai" ateities ir didesnio vartotojų susidomėjimo ja yra teigtina dėl įmonės tikslo - išlaikyti kliento lojalumą bei pritraukti naujų dalyvių/lankytojų ir užsienio rinkos susidomėjimą neišpildymo ir lūkesčių neanalizavimo.Visa tai identifikuoja esmines problemines sritis: pastebima, jog yra būtinybė diegti naujus inovatyvius sprendimus verslo parodose bei keisti dabartinius įmonės vidaus darbo metodus, siekiant optimizuoti įmonės veiklą. Apibendrinant gautus rezultatus galima teigti, kad įmonė neatlieka dažnų dalyvių bei lankytojų lūkesčių analizių bei nestiprina esamos įmonės konkurencijos. Verslo parodų dalyviai registruojantis ir dalyvaujant bei viešinime pasigenda inovatyvių sprendimų, kurie taupytų laiką ir lengvintų bendravimą su organizatoriais bei lankytojais. Pastarieji naujovėmis mažai domisi, tačiau dalis norėtų jas išbandyti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Inovacijos; Inovatyvių sprendimų taikymas; Inovatyvūs sprendimai; Mugė; Naujovių pritaikymas parodose; Novatoriški sprendimai; Parodų organizavimo inovacijos; Tarptautinė paroda; Verslo paroda; Application of innovative solutions; Applying innovation in an exhibitions; Applying innovation in an exibition; Business exhibition; Fair; Innovation; Innovations; Innovative solutions; International exhibition.
ENThis artical analyses the application of innovative solutions in business exhibitions in Klaipeda. Relevance of research, submitted problem, hipothesis, elevated objective, tasks, object of research, methodology of research and methods of research used are justified in the introduction. A particular company - "Expo vakarai" Ltd. - operating in Klaipeda city was chosen. The artical analyses business exhibitions organized by the company and its internal environment. Hipothesis is drawn: the application of old working methods casts doubts on the successful future of "Expo vakarai" Ltd. and greater interest of consumers in. The problem which is risen in this work: the absence of innovative solutions in the organisation of the business activity and company environment at "Expo vakarai" Ltd. in Klaipeda. For the current problem it is necessary to identify the concept and the content of business exhibitions, to define the meaning of innovations and possibilities for innovative solutions at business exhibitions as well as to determine the application of company innovative solutions at business exhibitions. According the scientific literature and documents as well as the classification of business exhibitions and its importance. The concept of innovations, their diversity and importance in organisation of business exhibitions are defined. The concepts of business exhibitions are interpreted and their meaning is presented. The analysis of individual interview eith the director and questionnaire survey results. Everything is identifying the core problem areas, i.e. it is evident that there is a need to introduce new innovative solutions at business exhibitions as well as to change the current working methods in the company in order to optimize the business operations.The conclusions are given at the end company isn‘t implement questionnaire survey and not consolidate the current competition. Business exhibitiors on registrations and participation and, also, in publicity would like to see more innovation solutions, which saves time, and facilitate communication with organizations and visitors. The latter are little intrerest in innovations, but would like to try it. [From the publication]