Individualus priėjimas mokyklinio monitoringo sąlygomis.

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Individualus priėjimas mokyklinio monitoringo sąlygomis
Alternative Title:
Individual approach under conditions of school monitoring
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2003, 68, p. 91-96
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje remiantis mokslinės literatūros ir empirinių tyrimų rezultatais atskleidžiamas individualaus priėjimo taikymas mokyklinio monitoringo sąlygomis. Pristatomas monitoringas yra specialiai ir tikslingai organizuotas pažinimo procesas, sudarantis sąlygas gerinti sociopedagoginio darbo su rizikos grupės vaikais ir paaugliais organizavimą bei reikiamos informacijos kaupimą. Jis pirmiausia skirtas individualiam darbui, nes monitoringo duomenų bazės orientuotos į minėtų vaikų ir paauglių individualių poelgių raišką. Pateikiami atlikto tyrimo metu gauti duomenys leidę išryškinti rizikos grupės vaikų ir paauglių ugdymo problemas bei individualaus priėjimo efektyvinimo galimybes. Raktiniai žodžiai: individualus priėjimas, mokyklinis monitoringas, rizikos grupės vaikai ir paaugliai, teigiamas ir neigiamas pastiprinimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Individualus priėjimas; Mokyklinis monitoringas; Rizikos grupės vaikai ir paaugliai; Teigiamas ir neigiamas pastiprinimas; Individual access; School monitoring; Children and teenagers at risk group; Pozitive and negative reinforcement.

ENBased on scientific literature and results of empirical research, the article reveals the application of individual approach under the conditions of school monitoring. The presented monitoring is a specially organized process of cognition, which creates conditions for the improved organization of socio-pedagogical work with children and teenagers of the risk group, as well as accumulation of necessary information. It is first of all intended for individual work because monitoring databases are focused on expression of individual needs of the abovementioned children and teenagers. The paper also presents data received in a survey that highlight problems of children and teenagers of the risk group and possibilities for the improvement of individual approach. Keywords: individual approach, school monitoring, children and teenagers of risk groups, positive and negative reinforcement.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8388
Updated:
2018-12-20 22:57:45
Metrics:
Views: 37    Downloads: 2
Export: