LTVietovės patrauklumas turistams yra vienas svarbiausių aspektų, renkantis ir planuojant kelionės maršrutą. Kiekviena vietovė yra skirtinga, unikali, todėl turistų vertinamos skirtingai. Siekiant įvertinti tam tikros vietovės patrauklumą, svarbu apibrėžti turistinės vietovės patrauklumo sampratą, išskirti ir apibūdinti vietovės patrauklumą turistams formuojančius veiksnius. Vieni svarbiausių veiksnių yra turizmo ištekliai, turizmo paslaugos ir infrastruktūra, vietovės įvaizdis bei jos marketingas. Atliktas Šakių rajono patrauklumo turistams tyrimas atskleidė, jog svarbiausi veiksniai, įtakojantys šio rajono patrauklumą, yra jo gamtiniai ir kultūriniai ištekliai, turizmo infrastruktūra bei vietinių bendruomenių aktyvumas ir jų organizuojami renginiai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Turistinė vietovė; Veiksniai; Vietovės patrauklumas turistams; Vietovės patrauklumas turistams, veiksniai; Attractiveness; Attractiveness of a place for tourists; Destination; Factors; Tourist destination; Touristic place.
ENTourist destination is the most important thing choosing the trip. For the successful trip and for the traveler’s enjoying, is necessary to choose destination in which travelers wants to come. Every destination and people perception is different. So the attractiveness of the tourist destination is evaluating different, too. The evaluation of destination is singling out the main factors which have the biggest influence. In this work was talking about the tourism resources, tourist attractions, tourism infrastructure and services, marketing, destination image and cultural identity. Also are mentioned the communities, events and traditions. On the strength of main factors of attractiveness of tourist destination will be the research about the Šakiai region. In this research the tourist would be asking to evaluate Šakiai region answering the questions relate to factors and Šakiai region. [From the publication]