Elektroninės komercijos plėtra tarptautinėse rinkose

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Elektroninės komercijos plėtra tarptautinėse rinkose
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje siekiama išnagrinėti elektroninės komercijos plėtros tarptautinėse rinkose veiksnius ir tendencijas. Nors elektroninė komercija atsirado gana neseniai, tačiau dėl savo prieinamumo ir patogumo, ji jau spėjo įsitvirtinti, kaip įprasta prekybos forma ir stipri tradicinės komercijos alternatyva. Tyrime pritaikytas daugiakriterinis elektroninės komercijos aplinkos vertinimas JAV, Europos Sąjungoje ir Lietuvoje bei didelių elektroninės prekybos įmonių plėtros į tarptautines rinkas tendencijų analizė atskleidžia, kad technologinis ir komunikacinis šalių vystymasis gali paspartinti tarptautinę elektroninės prekybos plėtrą, didinti įmonių konkurenciją, o pajamos, gautos iš tarptautinės prekybos, sudaro didelę dalį bendrų įmonės pajamų ir leidžia įmonei išlaikyti spartų metinį augimą ir toliau plėstis. Išanalizavus įmonių kasmetines ataskaitas, sutapo įvardinti svarbiausi plėtros veiksniai – logistikos tinkle išsivystymas, užsienio rinkų ekonominė situacija ir klientų aptarnavimo kokybė. Taip pat nustatyta, kad tiek Europos Sąjungoje, tiek Lietuvoje dauguma besinaudojančių internetu, naudojasi juo kasdien. Pastebima, kad ateityje visuomenė vis geriau mokės naudotis internetinėmis paslaugomis ir bus linkę dažniau apsipirkti internetu. Todėl informacinės visuomenės vystymosi dėka elektroninė komercija leidžia efektyvinti tarptautinę prekybą ir didinti tarptautinėse rinkose veikiančių ūkio subjektų konkurencingumą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Elektroninė komercija; Plėtra; Tarptautinė rinka.

ISSN:
2538-8681
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/83425
Updated:
2022-02-16 19:49:28
Metrics:
Views: 37    Downloads: 21
Export: