LTKūno kultūros mokytojų saviveiksmingumas inkliuzijos sąlygomis suprantamas, kaip jų suvokiamas gebėjimas pritaikyti kūno kultūros programą mokiniams turintiems: fizinę, intelekto, regos ir kitas negalias. Kaip mokytojas pritaiko užduotį, pakeičia tikslą, kokius taiko pedagoginius metodus ir kaip įveikia iškilusius sunkumus, priklauso nuo jo saviveiksmingumo lygio. Tyrimo tikslas nustatyti kūno kultūros mokytojų saviveiksmingumo lygį dirbant su mokiniais, turinčiais intelekto, fizinę ir regos negalią, bendroje kūno kultūros pamokoje. Tyrime dalyvavo 75 kūno kultūros mokytojai iš 16 savivaldybių (vyrai n =14; moterys n=61; amžius nuo 22 m. iki 62 m., X = 45,61 m. ± 8,74), dirbantys bendrojo ugdymo įstaigose (pagrindinėse, progimnazijose, vidurinėse mokyklose, gimnazijose). Saviveiksmingumui nustatyti naudota "Self - Efficacy Scale for Physical Education Majors Towards Children with Disabilities (SE-PETE-D) REVISED" skalė. Per kūno kultūros pamokas dažniau susiduriama su sutrikusio intelekto asmenimis (n=36; 48 proc.) nei su fizinę (n=32; 43 proc. ) ar regos negalią (n=15; 20 proc.) turinčiais mokiniais. Dominuojantis intelekto sutrikimo (3,3±0,85) ir fizinės negalios (3,2±0,81) skalių saviveiksmingumo lygis - vidutinis (p<0,05), regos negalios (2,8±1,01) tarp žemo ir vidutinio lygio (p<0,05). Apskaičiavus Cronbacho α koeficientą nustatyta, kad intelekto sutrikimo skalės Cronbacho α=0,965, fizinės negalios skalės α=0,965, regos negalios skalė α=0,978, skalių klausimai puikiai atspindi tiriamąjį dydį.Kūno kultūros mokytojų saviveiksmingumas vertinamas vidutiniu pasitikėjimo lygiu. Daugiausia patirties mokytojai turi dirbant su mokiniais turinčiais intelekto sutrikimą, mažiausiai - su mokiniais turinčiais regos negalią. Kūno kultūros mokytojai, kurie jau turi patirties dirbant su neįgaliais mokiniais arba turi asmeninę patirtį su neįgaliaisiais, saviveiksmingumą vertina aukštesniais balais nei neturintys patirties. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Inkliuzija; Kūno kultūros mokytojai; Kūno kultūros pamoka; Negalia; Saviveiksmingumas; Disability; Inclusion; P.E. lesson; PE lesson; Physical education teachers; Self-efficacy.