Integruotas ugdymas: disciplinų integralumas nūdienos kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Integruotas ugdymas: disciplinų integralumas nūdienos kontekste
Alternative Title:
Integrated Education: Interdisciplinarity in Contemporary Context
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2005, 80, p. 159-163
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami integruoto ugdymo ir mokymo aspektai, jų įvairovė. Dauguma mokytojų integruoja per kito dalyko pamokas mokinių suformuotus gebėjimus savo dalyko dėstomoms žiniom iliustruoti. Mokytojai neturi pakankamai žinių, kaip derintų įvairių dalykų temas, nenoriai dirba komandoje.akcentuojant meno kurinių vertybinį turinį galima plati įvairių dalykų integracija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymo technika; Integruotas ugdymas; Jungimas; Koreliacija; Tarpdisciplininis požiūris.

ENThe article examines various issues in integrated education and teaching. Most teachers integrate the knowledge obtained by students during the study of other subjects to illustrate the subjects that they teach. Teachers do not have sufficient skills in coordinating the topics of various subjects and are reluctant to work in teams. The emphasis on the value aspect of the works of art allows for a wide integration of various disciplines.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8334
Updated:
2018-12-17 11:40:16
Metrics:
Views: 110    Downloads: 35
Export: